Veelgestelde vragen

Algemeen:

Wie is Beursfoon?
Welke Diensten en abonnement?

Beursfoon 0900 51 51 666 (€ 0,55 per minuut)

Heb je andere vragen of problemen?
Mail je vraag naar info@beursfoon.nl

 

Disclaimer:
Informatie over de disclaimer

Colofon:

Beursfoon verzorgt de volgende uitgaven:

  • Beursfoon's Optiestrategie
  • Beursfoon's Futurealert
  • Beursfoon's Aandelen Research
  • Beursfoon's Nieuwsflash
  • Beursfoon's Nieuwe beleggen
  • Beursfoon 0900 51 51 666 (€ 0,55 per minuut)
  • www.beursfoon.nl
  • Beleggingstrainingen en cursussen

 

Deze website wordt onderhouden door:
Beursfoon Nederland
Keizersgracht 62-64
1015 CS Amsterdam

T: 020-520 6852
F: 020-520 7510
E: info@beursfoon.nl

Beursfoon.nl is onderdeel van Smarter B.V.  BTW nummer: NL0008097.35.313.B01  en KvK nr 27193645

 

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over de abonnementen en dienstverlening van Beursfoon. Mocht uw vraag er niet bij staan, dan kunt u ons altijd even bellen, of stuur ons een E-mail.

Veelgestelde vragen

  • Moet ik elke dag mijn e-mail lezen?

    Dit is niet direct noodzakelijk, al adviseren wij u wel om uw e-mail een aantal maal per week te raadplegen. Indien u dit niet vaak doet is het zeker geen ramp, u ontvangt namelijk ALTIJD een SMS-bericht wanneer wij een bepaalde Future of optie signaal hebben.

  • Moet ik elke dag koersen in de gaten houden ?

    Dat is niet noodzakelijk. Door het frequent lezen van e-mail en sms kan een optimaal resultaat worden bereikt. Uiteraard informeren wij u onmiddellijk wanneer we overgaan tot koop of verkoop, u ontvangt namelijk ALTIJD een E-mail en SMS-bericht wanneer wij een bepaalde Future of optie signaal hebben.

  • Kan ik bij iedere bank de handelssignalen uit voeren?

    Ja en Nee. Indien u een effectenrekening heeft bij uw bank, dan maakt u gewoon gebruik van die al reeds bestaande rekening. Indien u nog geen effectenrekening heeft, dan kunt u dat tegenwordig ook online doen, via internet brokers zoals b.v. Alex, IB, onlinetrader.nl en Binck. U krijgt van ons een duidelijke sms en e-mail met hierin het handelssignaal. Dit advies geeft u letterlijk door aan uw bank en/of broker en zij gaan voor u aan de slag. U kunt al rekening openen met een beginkapitaal van EUR 10.000. U kunt natuurlijk zelf ook met een lager of hoger bedrag van start gaan.

  • Met welk geld moet ik beleggen ?

    Ten eerste dient u er voor te zorgen dat het geld wat u op uw beleggingsrekening heeft staan geld is wat u kunt missen voor de lange termijn. Wij raden beleggen met geleend geld zeer sterk af! Beleggen met geleend geld betekent dat u naar alle waarschijnlijkheid uw emoties zozeer laat meespelen dat het uw beleggingsresultaat (negatief) beïnvloed. Zeer paradoxaal: Emoties worden het beste onderdrukt of uitgeschakeld indien u al afscheid heeft genomen van het geld en emoties niet snel de kop op duiken. Zorg er voor dat u met geld belegd dat uw doelen en dagelijkse gang van zaken niet in de weg staan.

  • Hoeveel geld moet ik op mijn beleggingsrekening hebben ?

    Wij hanteren geen ondergrens, maar adviseren wel een bepaald bedrag te reserveren voor de handelssignalen van Beursfoon. Een bedrag van tussen de €10.000,- en € 20.000 wordt aanbevolen. Mocht u met een groter bedrag willen beleggen kunt u dit natuurlijk veranderen.

  • Over welke Aandelen, Opties en Futures krijg ik handelssignalen ?

    Beursfoon volgt alle Opties van de AEX index en de Opties van Nederlandse aandelen genoteerd aan de AEX. Met de futures kiezen wij voor de Bund, Dax en AEX Futures. Wij doen dit niet zonder reden. De meeste van deze bedrijven genoteerd in deze indices zijn zeer volatiel, d.w.z elke dag vind er aanzienlijke handel in plaats. Bovendien omdat er zoveel handel is in deze fondsen en door veel verschillende mensen zijn de voorspellingen op basis van technische en sociaal-psychologische economische factoren nauwkeuriger dan voorspellingen van fondsen buiten deze indices.

  • Welke positie omvang houdt Beursfoon aan ?

    Het maximale bedrag per positie is rond de 5000,- excl. kosten

  • Welke strategieën gebruikt Beursfoon?

    Beursfoon selecteert Aandelen, Opties en Futures die volgens het door ons ontwikkelde model in aanmerking komen voor een koop of verkoop aanbeveling. Dit model gebruikt naast fundamentele, technische, Kondratiev en Elliott Wave Analyse ook nog vele andere objectieve indicatoren die vooral de sociaal-psychologische toestand van beleggers in bepaalde aandelen en de beurzen nationaal en wereldwijd in het bijzonder weergeven. Dit model verondersteld niet alleen dat koersvorming van aandelen tot stand komt door financiële vooruitzichten, maar dat een zeer groot gedeelte van deze koersvorming tot stand komt door sociaal economische en psychologische factoren.

  • Moet ik alle adviezen van Beursfoon opvolgen ?

    Wij geven u handelssignalen om bepaalde Futures en/of Opties te kopen of verkopen. U bent geheel vrij om deze signalen op te volgen. Mocht u een andere mening over een bepaald aandeel dan wij hebben, dan hoeft u natuurlijk niet onze signalen op te volgen. Onthoud goed dat u de persoon bent die de effecten koopt en u dus verantwoordelijk bent voor uw aankopen en verkopen.

  • Ik begrijp een bepaald begrip niet, waar kan ik uitleg vinden ?

    Indien een bepaald begrip voor u niet geheel duidelijk is, kunt u kijken of het begrip uitgelegd word op www.beursfoon.nl Indien het begrip niet uitgelegd wordt, of u vind de uitleg niet voldoende, dan kunt u altijd via om uitleg van uw begrip vragen. Wij raden u dit zeker aan, daar onze begrippenlijst in dat geval weer uitgebreid kan worden met begrippen.

  • Ik woon niet in Nederland, kan ik dan wel abonnee van Beursfoon worden?

    Ja, ook wanneer u niet in Nederland woont is het mogelijk om abonnee van Beursfoon te worden. Zolang u de beschikking heeft over een geldig e-mail adres en een internetverbinding heeft kunt abonnee worden. SMS berichten kunnen overal ter wereld tegenwoordig ontvangen worden.

  • Kan ik ook handelen op basis van de SMS berichten, zonder de e-mails te lezen?

    Dit kan zeker, in elke SMS vermelden wij u welke optie, het soort optie, de looptijd, de meest recente laat- of biedkoers, de stoploss en eventueel een aantal. Tevens geven wij de mate van risico aan. Soms komt het voor dat u een SMS bericht krijgt om een bepaald aandeel of optie te kopen zonder dat u daar vooraf over geïnformeerd bent. Wanneer wij dit doen, heeft zich plotseling tijdens de handelsdag een goede koop of verkoop mogelijkheid voortgedaan waar wij direct op inspelen. Toch is het aan te bevelen om elke week onze uitgebreide E-mail te lezen. Hierin bespreken we namelijk wat u kunt verwachten van een bepaald fonds, het koersdoel, het risico en de gestelde termijn.

  • Hoeveel posities worden er ingenomen?

    Maximaal vijf. Maximaal vier aandelenposities betreffende aandelen in de AEX of MidKap, en meestal een indexadvies. U kunt dus bijvoorbeeld een handelssignaal krijgen om calls op AKZO NOBEL, PHILIPS, DSM en de AEX te kopen. Er is dan nog ruimte voor een koop- of verkoop signaal betreffende een aandeel in bovengenoemde indexen.

  • Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen ?

    Door een e-mail te sturen vanaf het e-mail adres waarmee u bij ons staat ingeschreven kunt u uw abonnement stopzetten. Waarom niet via de contactpagina? Om misbruik te voorkomen moet u in een e-mail vanaf uw eigen mailaccount een e-mail sturen onder vermelding van “Beëindiging Abonnement”. Zodra wij uw e-mail ontvangen hebben verwerken wij deze zo spoedig mogelijk en bent u geen abonnee meer van.

  • Gaat mijn abonnement direct in of bij een nieuw kwartaal ?

    Wanneer u zich aanmeldt, gaat het abonnement in zodra het door u verontschuldigde bedrag ontvangen is op onze bankrekening in Amsterdam. U ontvangt dan een welkomstmail met uw inlog gegevens. Zodra u deze e-mail ontvangen heeft start het abonnement voor de looptijd van een halfjaar.

  • Ik kan niet inloggen. Waarom kan ik dit niet ?

    Wanneer u zich als abonnee heeft aangemeld, en wij hebben uw betaling verwerkt, kan het maximaal twee werkdagen in beslag nemen voordat u kunt inloggen op de abonnee pagina. Zodra wij uw betaling verwerkt hebben activeren wij uw abonnement en ontvangt u onze Abonnee mails en kunt u inloggen op uw persoonlijke pagina.
    U dient ook rekening te houden met het betalingsverkeer tussen banken. Wanneer u bijvoorbeeld op maandagavond via de postbank geld overmaakt naar onze bank in Amsterdam, dan gebeurd het vaak dat wij het geld pas vrijdagochtend op onze bankrekening ontvangen met als gevolg dat u na het weekend pas kunt inloggen!

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik nu inloggen ?

    Indien u uw wachtwoord bent vergeten is dit geen probleem. Op onze site kunt u uw wachtwoord opnieuw laten instellen. Er wordt dan direct een e-mail naar u gestuurd met een nieuw (automatisch) gegenereerd wachtwoord. Nadat u bent ingelogd kunt u vervolgens uw wachtwoord wijzigen in een zelf te verzinnen wachtwoord.

  • Mijn vraag staat er niet bij !

    Wij hebben geprobeerd de meest gestelde vragen op deze pagina weer te geven. Het kan zijn dat u een vraag heeft over een onderwerp dat niet op deze pagina is behandeld. Of u wenst een nog uitgebreider antwoord. Indien u uw vraag wilt stellen kunt u om naar de contact pagina te gaan. U kunt natuurlijk ook bovenaan op contact klikken.

Vragen en klachten:

De producten van Beursfoon worden met de grootste zorg gemaakt en verzonden. Mocht u onverhoopt toch nog vragen of klachten hebben, stuurt u dan een briefje naar:
Beursfoon Nederland
Keizersgracht 62-64
1015 CS Amsterdam
Of stuur een e-mailbericht naar: klantenservice@beursfoon.nl

Ga naar deze pagina voor ervaringen van de klanten van beursfoon

 

LET OP: Elk abonnement kan op elk gewenst moment ingaan en wordt automatisch verlengd, tenzij twee weken voor de vervaldatum schriftelijk is opgezegd.

Abonnementen, opzeggingen (schriftelijk, twee weken voor de vervaldatum) en adreswijzigingen kunt u schriftelijk doorgeven aan:

Beursfoon Nederland afd: Leden
Keizersgracht 62-64
1015 CS Amsterdam


Niets uit onze Beursfoon site mag, zonder toestemming van Beursfoon op enige wijze vermenigvuldigd of doorgestuurd worden. Beursfoon is niet ansprakelijk voor onjuist vermelde indices of berichten. Het kopiëren en vermenigvuldigen van deze tekst, of het inframen van bericht op deze site is niet toegestaan zonder schriftelijke toestemming van Beursfoon Nederland Keizersgracht 62-64 1015 CS Amsterdam

Heeft u feedback, of zelfs een klacht? Stuur uw feedback aan Beursfoon, via het klachten formulier op deze pagina.

Webmasters / Uitgevers LET OP: citeren van deze website is toegestaan, onder vermelding van bron www.beursfoon.nl.

 

Eindredactie van de website:
John Beijer
Ard van Wieringen

 

Vormgeving en technische infrastructuur:
Alex van den Lelie, webdesigner Webwerkers

 

Technical support: Cool Computer Networks BV.

Copyright © 2017 Beursfoon. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars. Het gebruik van deze website betekent acceptatie van de gebruikersovereenkomst en het privacybeleid van Beursfoon.